tisdag 19 maj 2009

Inspiration att blogga

Jag kommer nog aldrig att bli en superbloggare. Bloggen är ett komplement till andra möten. En ytterligare mötesarena. Jag skriver på inspiration och lust. Ambitionen är att några Örebrolänningar kanske känner igen mig och inspireras av min blogg. Att några småbarnsföräldrar, som mig själv, kan vara intresserade av vad en riksdagsledamot tycker och tänker. Att några kanske också vill lämna sina kommentarer för att ge mig inspiration.

Lite mer än en månad har jag bloggat nu och jag lär mig hela tiden nytt. Att skriva är ju en sak, det är lätt. Men sedan ska det länkas hit och dit och helst också läggas bilder. Jag lär mig och utvecklas förhoppningsvis med det.

Om någon läst dagens Nerikes Allehanda så är min kommentar. Jag är mycket glad över att jag inte fick sämst betyg av panelen, det ger mig inspiration att fortsätta blogga. Nerikes Allehanda var också mycket väl medvetna om att jag inte bloggat så länge. De fick tips av mig att om de ville intervjua mer vana bloggare så kunde de vända sig till Åsa Westlund, kandidat till Europaparlamentet (s) från vår EU-region, Eva-Lena Jansson, riksdagsledamot (s) Örebro län eller John Johansson (s) Örebro. Ni som är intresserade, kolla gärna in deras bloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar