fredag 23 oktober 2009

Hur vill du förbättra dina barns vardag?

Jag vill att din vardag med barn ska bli enklare och bättre. Men jag sitter inte inne med alla svaren. Därför frågar jag dig. Vad vill du förändra och vad vill du förbättra? Hur vill du att framtidens förskola och skola ska se ut? Lämna gärna dina synpunkter här på bloggen.

Bor du i närheten av Kumla så finns jag i eftermiddag kl.16-18 vid Ica Maxi (ingången vid cykeltunneln). Passa på att lämna dina synpunkter på plats och du får också med dig en fredagsmyspåse hem till familjen.

Inom ett par veckor har jag debatt med utbildningsministern och socialförsäkringsministern, jag tar med dina synpunkter till de debatterna. Sedan, om du vill, syns vi igen på återträff den 21 november kl.10.00 på Köpmangatan 25 i Kumla. Då kan jag berätta om vad jag fått för svar från ansvariga ministrar och också berätta lite mer om socialdemokraternas familjepolitik.

Hoppas vi ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar